JANGAN LUPA SOLAT

MARI KITA BERDOA

YA ALLAH, rahmatilah TETAMU BLOG ini, sihatkan ia, ampunilah dosa-dosanya, berkatilah amalannya, janganlah Engkau balikkan hatinya setelah Engkau beri petunjuk dan hidayah kepadanya dan ya Allah masukkanlah ia dan keluarganya kedalam syurga FirdausMu serta jauhkanlah ia dan keluarganya dari azab nerakaMu. Sesungguhnya ya Allah, hanya kepada Engkau kami sembah dan hanya kepada Engkau sahajalah kami meminta pertolongan. Ya Allah jika rezeki tetamu blog ini masih diatas langit, turunkanlah ia, jika rezekinya di dalam bumi, keluarkanlah ia, jika rezekinya jauh, dekatkanlah ia, jika rezekinya haram, sucikanlah ia dan jika rezekinya sukar, Engkau permudahkanlah ia, Ya Allah kurniakanlah kepada kami segala kebaikan yang Engkau kurniakan kepada hamba-hamba Mu yang soleh. Ya Allah, tolonglah kami dalam mengingatiMu, tolonglah kami untuk bersyukur kepadaMu dan Ya Allah, Tolonglah kami memperbaiki ibadah kami.

Ya Allah, ampunkanlah dosa kami kerana gagal melaksanakan segala perintahMu dan Ya Allah, ampunkanlah dosa kami kerana menjadi hamba yang gagal dalam mencegah kemungkaran. Ya Allah selamatkanlah kami dari segala macam balasanMu sebagaimana engkau selamatkan Nabi Lut sewaktu engkau memusnahkan umatnya. Ya Allah kurniakanlah kepada kami semangat, kekuatan dan kelapangan waktu dalam beribadah kepadaMu.


DOA MENGHINDAR H1N1

MARI RAMAIKAN SINI



Tuesday, November 24, 2009

PENGGUGURAN BAYI:- UMAT ISLAM KENA BERINGAT MURKA ALLAH SWT.



























kalau u aolss sanggup tengok...... rasa nak menitis air  mata... Sedih apabila mengenangkan nasib orang Islam di Singapura.
Pengguguran anak di Singapura... .......Just to share reality dunia  skrg.

Kami keberatan menyiarkan gambar ini. Kami akui ia ngeri  dan akan mengejutkan sebahagian pembaca. Tetapi setelah bebincang  panjang, kami dengan berat hati memutuskan untuk menyiarkan gambar ini.

Kerana kami berpendapat dan berharap ia dapat menjadi pengajaran  kepada semua terutama sekali mereka yang berniat untuk menggugurkan  anak, atas apa jua sebab dan alasan...Setengahny a masih merah darah dan  sebahagian lagi telah bertukar kepada merah birat akibat telah  beberapa hari  terperap dalam rumah mayat.

Suatu yang pasti, setiap beg plastik mengandungi sekujur tubuh kecil  terkulai layu   berlumuran darah. Nama ibu, nombor kad pengenalan dan tarikh  pengguguran  tertera  pada kad hijau yang disertakan bersama 16 janin yang berusia antara dua minggu dengan  enam bulan.. Air mengalir merah apabila janin dimandikan bersama urinya  sebelum dikafan, disembahyangkan( gambar sisipan) dan kemudian dikebumikan dalam dua
liang  kubur di  Pusara Abadi dekat Lim Chu Kang.Kami & krew TV3 sempat menyaksikan  suasana
menyayat hati  itu dibilik mandi mayat Masjid Pusara Aman baru-baru ini.Namun tidak  mendapat kelulusan utk  tayangan dari pihak atasan atas pelbagai alasan....

Kesemua janin, Melayu/Islam itu baru saja diambil pegawai Persatuan  Derma  Amanah Muslimin(MTFA)
dari tiga buah hospital setempat. Hospital Wanita dan Kanak-kanak  Kandang  Kerbau (KKH), Hospital Besar Singapura  ( SGH dan Hospital Universiti Nasional (NUH). Janin-janin itu tidak dituntut oleh ibu yang mengandungkan mereka selepas menjalani pengguguran  di hospital- hospital tersebut.

> >> > > >..:: you're living in darkness, you've get to come to see > > the  > >> > light ::.

Warmest Regards

Karina Hashila
Branch Administrator
Kuantan Branch
Tel: 09-5164619
Fax: 09-5161586

No comments:

Post a Comment